יום ראשון, 23 בדצמבר 2012

סרטוני סקס

שמי דני אני בן 40, אני ואישתי נשואים 15 שנה כבר, ולאחרונה אני מרגיש שהיחסים המיניים בנינו הפכו להיות ממש יבשים מכיוון שאנחנו בקושי עושים סקס וכבר לא מתרגשים אחד מהשניה כמו פעם לכן החלטתי שהגיע הזמן לגוון.
בדקתי מספר אפשרויות והאפשרות הכי פחות קיצונית שמצאתי זה לצפות יחדיו בפורנו ו סרטוני סקס לוהטים. הרעיון הזה בהחלט נשמע לי מגרה וכזה שיכול לעורר את התשוקה בנינו אז הלכתי לחנות סקס שמצאתי ורכשתי מספר סרטי פורנו מחרמנים במיוחד והבאתי לבית, לא סיפרתי לאישתי כלום והחלטתי להפתיע אותה.

לפני שהיא חזרה מהעבודה כבר הכנתי את הבית, בישלתי לנו ארוחת ערב רומנטית וקניתי יין משובח הדלקתי נרות והכנסתי את הסרט לדי.וי.די, אישתי נכנסה לבית והייתה בהלם, מזמן לא עשינו ערב שכזה.
האווירה היתה סקסית וחושנית, אשתי לבשה שמלה קצרה וסקסית, סעדנו יחד ואז עברנו לסלון לצפות בסרט, זה כמובן היה סרט סקס ישראלי איכותי. בהתחלה אישתי היתה קצת נבוכה אבל ראיתי איך האישונים שלה מתרחבים והחרמנות התחילה לעלות, היו סצנות מאוד לוהטות והיא התעניינה והסתקרנה מאוד ואפילו גילתה לי איזה תנוחות הכי מדליקות אותה.
תוך כדי הצפייה שלחתי ידיים וחירמנתי אותה קצת וגם היא לא התביישה ושלחה יד לזין שלי ושיחקה עם הזין עד שהוא התקשה ונעמד ואז רמזתי לה שתכניס אותו לפה היא עשתה זאת בשמחה ומצצה לי בלהט בדיוק כמו שהיא ראתה בסרט ועשתה גרון עמוק.
אני בינתיים הפשטתי אותה משמלתה וליקקתי לה את הפטמות והחדרתי אצבעות לכוס.

כשהעניינים התחממו וברקע אנחנו שומעים גניחות מהטלוויזיה ורואים שם קטעים מדליקים ומחרמנים השכבתי אותה על הספה בסלון, פתחתי לה את הרגליים והחדרתי לה את הזין עמוק בתוך הכוס היא גנחה והיתה רטובה בטירוף, זיינתי אותה ככה במשך עשרים דקות היא גנחה כמו מטורפת וראו שהיא ממש נהנית ואמרה לי שבא לה שאני יקרע אותה בדוגי בדיוק כמו בסרט, סיבבתי אותה על ארבע הכנסתי לה את הזין חזק וזיינתי אותה חזק ומשכתי לה בשיער תוך כדי והיא צעקה כל הזמן "יותר חזק מאמי" וזיינתי אותה הכי חזק והכי אגרסיבי שאני יכול וכשעמדתי לגמור היא ביקשה שאגמור לה בתוך הפה ועל הפנים, הוצאתי את הזין מהכוס שלה ואמרתי לה שתמצוץ כי אני תכף גומר ואז זה הגיע, השפרצתי בכמויות אדירות, הפה שלה התמלא בשפיך והיא בלעה הכל ועלה לה חיוך רחב על הפנים.
היא נשכבה לאחור כשהיא מתנשפת ומנסה לעכל את כל מה שקרה, ולחשה שהיה פשוט סקס מדהים ואנחנו חייבים לעשות זאת יותר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה