יום שישי, 3 באוגוסט 2012

סקס במעלית


סקס במעלית

מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד הרגשתי תחושות נעימות של גירוי וסקרנות במהלך נסיעות במעלית, במיוחד שהיה לידי גבר זר או אפילו כמה גברים.

לא תמיד יכולתי להסביר לעצמי מה כ"כ מדליק אותי בזה, אולי האינטימיות שנוצרת במהלך נוכחות במעלית עם אדם זר.
תמיד פינטזתי על מה שיכול לקרות אם המעלית תתקע ושנינו נשאר לבד בחלל כל כך קטן ואינטימי
המחשבות האלה הרטיטו את גופי וגרמו לי להיות רטובה וחרמנית מאי פעם.
לא שיתפתי על הרבה חברות על פנטזיית הסקס במעלית למרות שתמיד נהגנו לחלוק סיפורי סקס
במקומות לא שגרתיים והיו הרבה כאלה, אבל את הפנטזיה הזאת החלטתי לשמור לעצמי.
אתמול במהלך עוד יום עבודה שיגרתי של פגישות עם לקוחות נסעתי לצפון העיר לאחת השכונות היוקרתיות לסגור עסקה עם אחד הלקוחות שלנו, בדרך כשאני עומדת בפקקים ואני שומעת עוד שיר סקסי ברדיו אני נזכרת לעצמי שאני כבר שבועיים בלי סקס ומרגישה מאוד חרמנית בימים האחרונים ומקווה לעצמי שזה לא ישפיע על הפגישה.
לאחר הגעתי למקום מצאתי את הבניין הנכון בעודי צועדת פנימה ובודקת ביומן מה מספר הדירה שאני מחפשת ראיתי מולי את המעלית של הבניין ושוב דעתי הוסחה והתמלאתי תשוקה וחרמנות בלתי מוסברת, פוסעת פנימה מלאת סקרנות ומשננת לעצמי "רק שלא יהיה שם גבר" כי אני לא אעמוד בזה הפעם, עומדת אני מול פתח המעלית
כשלפתע היא נפתחת ובפנים בחור צעיר ונאה לבוש יפה הוא היה מאוד גבוה וידיו שריריות וחסונות בדיוק כמו שאני אוהבת.
החלפנו מבט ארוך תוך כדי שאני נכנסת פנימה ונעמת לצידו, נטף ממנו ריח מושך במיוחד ואני כבר התחלתי להרגיש איך שאני מתחילה להרטיב למטה בכוס ולהתגרות, ידעתי שהפעם לא אעמוד בזה ותכף אאבד שליטה על המצב.
תוך כדי שאני מריצה בראש תסריטים של תנוחות סקס אפשריות שנוכל לבצע פה אני מוצאת את עצמי מתקרבת אליו יותר ויותר בלי לשים לב וכבר מרגישה את חום גופו , מעבירה עליו יד כביכול בטעות מנסה לרמוז לו בעדינות שאני חרמנית ואני רוצה שהוא יזיין אותי כאן ועכשיו, מעבירה שוב יד הפעם ליטוף ממושך יותר, הוא סיבב אליי מיד את המבט שלו תפס לי את היד וקירב אותה לכיוון מפשעתו כשבינתיים ידו השניה לוחצת על כפתור עצירת המעלית שלא יוכלו להפריע לנו.
התחלתי ללטף לו את הזין הוא בינתיים מתכופף אליי ומנשק אותי נשיקה רטובה בפה עם לשון והרבה תשוקה תוך כדי הוא מתחיל להוריד ממני את החולצה ומיד עבר לחזייה בלי לחכות בכלל וירד עם הנשיקות שלו לכיוון הפטמות שהזדקרו מיד והתחיל ללקק אותם נמרצות , אני כל אותו הזמן עסוקה בלפתוח לו את החגורה ולהוריד ממנו את המכנס משתוקקת להרגיש כבר את הזין שלו.
לאחר דקות ספורות הזין הגדול והחם שלו היה כבר אצלי ביד ואני מאוננת לו ללא הרף הוא עובר למכנסיים שלי ומושך אותם בברוטליות למטה כאילו שידע שאני אוהבת שמתנהגים אליי בכוחניות, נשארתי עם כמעט עירומה עם חוטיני קטנטן עליי והבחור כבר בלי כלום דוחף אותי למטה ברמיזה שארד לו, אני כמובן יורדת על ברכיי ומתחילה במלאכה מרגישה את הזין שלו חם ונעים לי בפה ומוצצת אותו ללא הפסקה עד שראיתי שהוא אדום ונפוח והרגשתי שאני כבר חייבת אותו בתוכי ולא יכולה להתאפק יותר, נשכבתי על הרצפה מורידה מעצמי את החוטיני וצועקת לו תזיין אותי כבר!
והוא כמובן כמו ג'נטלמן אמיתי לא יכל להשאיר בחורה במצוקה , הוא קירב את הזין שלו עד לכוס שלי והתחיל לשפשף הכוס שלי היה כל כך רטוב שהזין שלו פשוט החליק פנימה מיד.
הבחור כנראה אהב מאוד סקס אגרסיבי כי הוא התחיל לטחון אותי בעוצה כל כך חזקה ואני שוכבת עם רגליים פתוחות וגונחת חזק לא זוכרת בכלל שאני נמצאת במעלית בבניין מגורים ושאולי הדיירים יכולים לשמוע, כל כולי בזיון כרגע.
הוא טחן אותי בתנוחה הזאת במשך רבע שעה בלי להפסיק לנשום אפילו שנינו מזיעים ואדומים, פתאום הוא הוציא את הזין שלו החוצה מביא לי פליק חזק על הטוסיק ומסובב אותי על ארבע נעמד מאחורי ומתחיל לזיין אותי חזק בדוגי ומושך לי בשיער תוך כדי ברגע הזה כבר חוויתי אורגזמה מטורפת ויצאה לי שאגה ממש חזקה ובלי שהספקתי להבין מה קורה הרגשתי זרם חם וסמיך מושפרץ לי על הגב התחתון , גמרנו ביחד הוא אומר לי ומנגב את הזין שלו משאריות השפיך על הכוס שלי.
קמנו התארגנו על עצמנו , "קוראים לי דני" הוא נזכר להציג את עצמו וזורק לעברי חיוך ציני.
לחצנו על הכפתור במעלית והמשכנו בדרכנו כשני זרים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה