יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

סקס עם האקס

סקס עם האקס

יוני הוא האקס המיתולוגי שלי בערך כבר שנתיים, הוא היה האהבה הכי גדולה והכי משמעותית שלי ויותר מזה הוא היה הסקס הטוב ביותר שידעתי מימי.
אני כבר בת 25 ועוד לא מצאתי גבר שמתקרב אפילו לביצועים שלו במיטה, והיו לי הרבה גברים, ניסיתי אפילו סקס עם כושי וגם זה לא התקרב לאורגזמות שיוני היה גורם לי.
שלשום, כאשר אני בדרכי חזרה הביתה מהעבודה, עייפה מאוד ולא הכי מסודרת עולה על קו האוטובוס הרגיל שלי בדרכי לבית, מתקדמת לכיוון מרכז האוטובוס לחפש מושב פנוי ואז אני מבחינה בו בתזמון הכי גרוע עבורי, זה כל פעם מביך אותי מחדש לפגוש אותו ככה פתאום ללא הכנה.
יוני ישב שם והיה לצידו מושב פנוי הוא קרא לעברי והציע לי לשבת לצידו, התיישבתי כמובן והתחלנו לפטפט מעט ולהשלים פערים.

מהר מאוד השיחה כבר נהייתה קלילה וזרמה, יוני ידע איך לשבור את הקרח בעזרת חוש ההומור שלו.
ושוב תוך כדי השיחה צפו בי הזכרונות והגעגועים, ונזכרתי איך תמיד הוא היה חרמן והיינו עושים את זה לפחות 3-4 פעמים ביום.
חולפת לי המחשבה בראש לו רק היתה לי האפשרות להרגיש אותו עוד קצת, לחוות אורגזמה אמיתית כמו שרק הוא יודע לתת לי.
ואז משום מקום הוא שאל "מה את עושה הערב?" , כמובן שנהייתי נבוכה אך עניתי לו שכנראה שכלום ואין לי תוכניות מיוחדות, הוא אמר "מעולה אז אני אקפוץ אלייך הערב ונמשיך לפטפט אני צריך לרדת תכף התחנה שלי".
אמרתי אוקיי עם חיוך קצת מטופש והוא המשיך לדרכו.

השעה הייתה 8 בערב כבר סידרתי את כל הדירה , קניתי יין, אמצעי מניעה, גלולות, ושמתי מצעים חדשים על המיטה.
צלצול בפעמון, אני נגשת לפתוח הוא עמד בפתח עם זר פרחים לבוש כל כך יפה ומריח נהדר, הכנסתי אותו פנימה.
אני הייתי לבושה בשמלה קצרה וסקסית ומתחתיה חוטיני קטנטן ובלי חזייה.
התיישבנו בסלון ללגום קצת יין, דיברנו וצחקנו המון השיחה הייתה ממש נחמדה, ואז כבר הגיעה הרגע ששנינו חרמנים ויודעים שהגיע הזמן לסקס מטורף, הרי ברור לשנינו למה נפגשנו.
העזתי ולקחתי יוזמה, תפסתי לו את היד ולחשתי לו "בוא לחדר" הוא חייך את החיוך הציני שלו ובא איתי, איך שהגענו לחדר הוא זרק אותי על המיטה והתחיל לדבר בצורה גסה כמו שאני אוהבת.
הפשיט ממני את השמלה, התחיל למצוץ לי את הפטמות זה כל כך גירה אותי ואז הוא ירד למטה והוריד לי את החוטיני עם השיניים ונשאר עם הפה באזור הכוס, התחיל לענג אותי בעזרת הלשון, בשלב הזה אני כבר רטובה לגמרי.
אחרי כמה דקות של עינוג כבר לא יכולתי יותר ואמרתי לו "אני מתה למצוץ לך! תתפשט כבר!", הוא התפשט מהר והוציא את הזין הענק שלו החוצה.

תפסתי את הזין שלו עם היד והכנסתי לפה, מצצתי לו בטירוף, הזין שלו כבר נהיה אדום והתנפח, ליקקתי לו אותו כאילו היה גלידה וכמה שהזין שלו טעים לי, לא רציתי להוציא אותו מהפה.
אבל הוא הבין שמספיק דחף אותי אחורה השכיב אותי על הגב ופתח לי את הרגליים תוך כדי שהוא מלביש קונדום על הזין ואז חודר אליי חדירה חלקה ונעימה הזין שלו ממש החליק לתוך הכוס שלי מרוב הרטיבות.
הוא טחן לי את הצורה בתנוחה הזאת, הוא לא אהב סקס עדין אז הוא היה מזיין בקצב מהיר ואני מרגישה את השפשוף הזה בכוס ואני מתחרפנת, כל כך כיף לי.
לאחר כמה דקות אני כבר בעננים אבל יוני רק העלה את הקצב, סיבב אותי למצב של דוגי וחדר מאחורה, הרגשתי את הזין שלו מגיע ממש עמוק בתוכי, הוא הוציא והכניס את הזין בקצב כל כך מהיר ואני פשוט לא הפסקתי לצרוח, אמרתי לו "שלא תעז להפסיק", "תזיין אותי חזק!".
הוא המשיך בכל הכח קורע לי את הצורה, אני צועקת לעברו "אני ממש קרובה לגמור", הוא המשיך לטחון אותי כמה דקות בכל הכח, שנינו כבר נוטפים מים ואז הגעתי לאורגזמה הכי מטורפת שחוויתי לאחרונה ופשוט יצאה לי שאגה מיוחמת "כן!!", לא יכולתי לנשום הדופק שלי עלה ל160.
הוא הוריד מהר את הקונדום מהזין ואמר לי לפתוח פה גדול, פתחתי עם הרבה מאוד תאבון והוא מיד נתן לי גמירה בפה, בלעתי הכל והטעם היה נהדר.
הלכנו ביחד למקלחת שם הוא הביא לי עוד מספר ואז חזרנו לחדר השינה והתמוטטנו לשינה ארוכה ביחד מרוצים ומסופקים.
פעם ראשונה שאני עושה סקס עם האקס אבל זה בהחלט היה שווה כל רגע, תענוג אמיתי.

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה