יום שבת, 6 באוקטובר 2012

סקס במועדון

סקס במועדון לילה

אחרי תקופה ארוכה של שגרת לימודים, מבחנים קשים ועובדה החלטנו השבוע אני ומורן חברה טובה שלי מהמכללה לצאת בסוף שבוע למועדון, ממש כמו פעם לצאת ולהשתכר בלי לדפוק חשבון ואולי אפילו להכיר כמה בחורים נחמדים.
לא הייתי עם גבר כבר מעל חודשיים ולכן קצת נרתעתי מהמחשבה שיהיו שם הרבה בחורים ואולי אני אגיע למצבים אינטימיים שיהיה לי קשה להחזיק את עצמי ואני עלולה לזרום לסטוץ.
מורן אמרה שהיא מכירה מועדון ממש נחמד בנמל ונוכל לצאת לשם, קבענו שנדבר בחמישי ונפרדנו לבינתיים.

יום חמישי הגיעה והאמת קצת התרגשתי כי מזמן לא יצאתי לבלות ולא הגשתי זמן לדברים האלה, והרגשתי שהיום נהנה כמו שצריך.
התגנדרתי והתלבשתי ממש סקסי, חצאית מיני קצרה וגופיה יפה שקניתי לא מזמן וסוף וסוף יש סיבה ללבוש אותה, מתחת לחצאית לבשתי חוטיני קטן ואדום שאני לובשת אותו רק באירועים מיניים, למקרה שאני אגיע הלילה למצב שכזה.
נפגשתי עם מורן ונסענו למועדון שהיא סיפרה עליו, כבר מחוץ למועדון ראיתי המון בחורים חתיכים והרגשתי קצת נבוכה כבר שכחתי איך זה שנועצים בך כל כך הרבה מבטים.
נכנסנו פנימה, המועדון היה כבר די מלא אבל הצלחנו לתפוס מקום על הבר, והתחלנו את מסע ההשתכרות שלנו זה התחיל מכמה צ'ייסרים שהקפצנו והמשיך בכוסות וודקה רדבול.
כשכבר היינו טיפה שיכורות התחלנו לרקוד ברחבה ושמתי לב מיד איך שכל המבטים ננעצים בנו, ואז הגיע מאחורי בחור גבוה ואחז אותי באגן ורקד איתי ריקוד צמוד, הרגשתי את ידיו החסונות הסתובבתי אליו הוא היה ממש חתיך ובדיוק בטעם שלי אז המשכתי לרקוד איתו וסימנתי למורן שהכל בסדר.

אחרי מספר ריקודים והיכרות קצרה הידיים של החתיך הזה היו כבר על הישבן שלי והמשכנו לכיוון הספות שהיו בסוף המועדון נזרקנו שם והמשכנו להתחרמן, הוא ממש הלהיט אותי ועשה אותי חרמנית.
לאחר דקות ארוכות שהתחרמנו שמה הוא כבר העיז והכניס את היד מתחת לחצאית שלי והעביר את האצבעות על הכוס, אני ממש רטטתי באותו רגע ולא יכולתי לעצור, זה היה לי כ"כ נעים.
האצבעות שלו כבר ממש החליקו פנימה לתוך הכוס הרטוב שלי, ותוך כדי הוא לקח את היד שלי והניח על הזין שלו מעל הג'ינס כדי שאני ארגיש איך עומד לו, הרגשתי את הזין שלו גדול וקשה ושפשפשתי קצת עם היד עד שלבסוף הוא לחש לי באוזן "קומי הולכים", זה היה ממש רגע של סרטי סקס שעד עכשיו ראיתי רק באינטרנט.

הוא הוביל אותי לכיוון השירותים, נכנסו לשירותי הנשים תפסנו תא פנוי ונעלנו את עצמנו בפנים.
זה היה תא ממש קטן ולא המקום הכי נעים להיות בו אבל זה לא עניין אותנו באותו רגע היינו עסוקים בלהתנשק ולהפשיט אחד את השני.
הורדתי ממנו את הג'ינס ואת התחתונים וירדתי על הברכיים, הוא דחף לי את הזין עמוק לפה, מצצתי אותו בלהט אחרי הרבה זמן שלא הרגשתי זין בפה שלי, הרגשתי איך הוא נהנה ואפילו יצאו לו גניחות קלות, ליקקתי לו גם קצת את הביצים, הוא ממש התחרמן וכבר רצה לזיין אותי, אז הוא הרים אותי כיפף אותי למצב של דוגי שאני נשענת על הקיר והוא מאחורי וחדר לתוכי ממש בקלות כי כבר הייתי רטובה לגמרי.
הוא החדיר לי חזק, זיין אותי כמו שלא זיינו אותי מזמן, תופס אותי חזק בישבן ונע במהירות פנימה והחוצה הרגשתי את הזין הגדול שלו מגיע ממש עמוק ואפילו צרחתי כמה פעמים.
פתאום הרגשתי את האגודל שלו בתוך התחת שלי תוך כדי שהוא מזיין אותי, זה היה ממש נעים, לבסוף כשהרגשתי שהוא מאט פחדתי שהוא הולך לגמור כי הייתי ממש קרובה ולא רציתי שיפסיק, צעקתי עליו "אל תאט, תזיין אותי חזק".
הוא הגביר קצב וטחן אותי עוד רבע שעה עד שגמרתי ורק אחרי זה הרשה לעצמו לגמור, ג'נטלמן אמיתי.
נרגענו, התלבשנו, עישנו סיגריה ויצאנו בחזרה לכיוון הרחבה ואז הוא אמר לי משפט שלא אשכח "אולי תביאי לי את המס' שלך ונעשה את זה פעם הבאה במקום נורמלי?", חייכתי לעברו ורשמתי לו את המס' בטלפון.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה