יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

סקס בבית הספר

סקס בבית הספר

קוראים לי דנה ואני רוצה לשתף אתכם בחוויה שחוויתי לאחרונה, גם כשאני כותבת ונזכרת בזה אני מתרגשת כל פעם מחדש, זאת כנראה ההרגשה החזקה ביותר שחוויתי.
אני בת 18 תלמידת כיתה יב' באחד התיכונים הגדולים בת"א, אין לי נסיון מיני עשיר כל כך ואיבדתי את הבתולין שלי בגיל 16 עם שכן שלי שהזמין אותי אליו כשהיה לו בית ריק ואיכשהו זרמנו ועשינו סקס, מאז לא היו עוד הרבה רק עוד 2 בחורים.
יש לנו בשכבה בחור חתיך שאני דלוקה עליו כבר הרבה זמן, קוראים לו דניאל, הוא גבוה, בעל שיער בהיר, עיניים כחולות ושרירי מאוד, הוא משחק בנבחרת הכדורסל והרבה בנות דלוקות עליו.
ההכרות ביני לבין דניאל לא כל כך עמוקה ובסך הכל יוצא לנו לדבר מידי פעם ולצחוק, לפעמים בשיעורים לפעמים בהפסקות ובעוד כל מיני הזדמנויות שונות.

ביום שלישי האחרון התעוררתי טיפה מאוחר והגעתי לבית הספר באיחור, נכנסתי לכיתה והמורה דרשה ממני שאצא החוצה ואמתין עד להפסקה ב10 ורק אז אצטרף.
התבאסתי נורא, לא ידעתי מה אעשה עכשיו עד 10 ובמיוחד שכולם בכיתה, ירדתי למטה לדשא מתחת לבניין, הייתי יושבת שם תמיד בהפסקות עם כל החברות.
התיישבתי לי בנוחות מתחת לעץ, הוצאתי ספר שהיה לי בילקוט והתחלתי לקרוא, לאחר כמה דקות כשכבר נדמה היה ששקעתי בספר מישהו התגנב אליי מאחור ועצם את עיניי.
אמרתי: "נו מי זה?".
קול של גבר ענה לי: "תנחשי".
אני: "נכנעת".
הוא הוריד את הידיים וראיתי שזה דניאל, הוא אמר שגם הוא איחר אז נראה לו שביחד הזמן יעבור הרבה יותר מהר, חייכתי ואמרתי לו שזה בהחלט יותר נחמד.
הוא התעניין בספר שקראתי והתחלנו לפטפט קצת ודי מהר שקענו בשיחה מאוד נחמדה וקלילה ושנינו צחקנו המון, זה רק גרם לי עוד יותר להמשך עליו, היה בו כל מה שאהבתי.
דניאל התחיל גם לפלרטט איתי, זה נורא החמיא לי וזרמתי איתו, איכשהו השיחה גלשה לנושא של סקס, ודיברנו על הכל בלי בושה ואפילו קצת התחרמנתי מזה למרות שאני לא נוהגת לשתף באופן הזה סיפורי סקס שלי.
הסתבר שגם דניאל די התחרמן מהעניין כי פתאום הוא היד שלו כבר הייתה על היריכיים שלי והוא ליטף אותי והיד השניה שיחקה לי בשיער, זה היה נעים ואפילו צמרמורת עברה בגופי.
ואז הגיע הרגע שלו חיכיתי כל כך הרבה, הוא נישק אותי בפה נשיקה צרפתית, רטובה וארוכה במיוחד, היה נדמה שלא יכולנו להפסיק, פתאום בערה בנו תשוקה כל כך חזקה.
גם החירמונים הגיעו די מהר, הוא שלח יד לישבן מישש קצת ואז יד לחזה, הרגשתי שאני בוערת ואמרתי לו שלא נעים לעשות את זה פה כי עלולים לראות אותנו, אז הוא קם והתחיל להוביל אותי, כששאלתי לאן הוא ענה "למקום שבו לא ימצאו אותנו" והרגשתי כבר שזה באמת הולך לקרות ואנחנו נעשה סקס.

הוא הוביל אותי לכיתה ריקה, נכנסנו והוא דחף ארון גדול שהיה בכיתה לפתח של הדלת כדי שלא יצליחו לפתוח אותה, ואז הושיב אותי על אחד השולחנות והתחיל לנשק אותי בכל הגוף, החל מהפה, דרך החזה ששם הוא עצר ללקק לי הפטמות ועד לאזור הכוס.
קמתי ועזרתי לו להפשיט אותי, הוא הוריד ממני את החולצה ועזרתי לו להוריד את הג'ינס ונשארתי עם חזייה ותחתונים, אמרתי לו שיתפשט גם והוא התפשט מיד, היה לו גוף מדהים.
הוא התפשט עד הסוף והוריד גם את התחתונים, הזין שלו עמד ממש חזק והיה נראה עצום, הבנתי שהוא רוצה שאני אמצוץ לו אז בשמחה ירדתי על ברכיי והכנסתי את הזין הענק שלו לתוך הפה, הוא היה כל כך חם ועבה, נהנתי למצוץ וללקק אותו.
לאחר כמה דקות שאני מוצצת לו הוא החמיא לי שאני מוצצת ממש טוב, הרגשתי שזאת ממש סצנה של סיפורי סקס משובכים.
בחיים לא חשבתי שאני אעשה סקס בבית הספר מכיוון שזאת הייתה תמיד סוג של פנטזיה בלתי אפשרית וחשבתי שזאת תמיד תשאר פנטזיה, אבל הנה אני עושה סקס עם החתיך של השכבה.
התעייפתי כבר למצוץ לו והרגשתי שהוא כבר מתחרמן יותר מידי וכדי שנעבור לשלב הבא, הוא הושיב אותי על אחד השולחנות של הכיתה, הוריד ממני את החזייה והתחתונים.
בהתחלה הוא שיחק לי בכוס עם האצבעות קצת עד שאהיה רטובה ואז נתחיל בסקס האמיתי, איך שהוא הרגיש שאני מחורמנת ורטובה מספיק הוא הצמיד את הזין ושפשף אותו על הכוס שלי והזין פשוט החליק פנימה, יצאה לי גניחה ממש חזקה אז דניאל סתם לי את הפה עם היד שלא ישמעו אותנו.
הוא זיין אותי על השולחן הזה כשאני שוכבת עם רגליים פתוחות והוא חודר אליי בעמידה, הרגשתי את הזין העצום שלו כל כך עמוק, והוא זיין אותי ממש בלהט עד שהוא אפילו הגביר קצב בסוף.
הרגשתי שאני לא עומדת בזה, לא יכולתי לנשום, בחיים לא היה לי סקס כזה ארוך ומוצלח, הרגשתי שאני עומדת להגיע לאורגזמה.
דניאל הוריד אותי מהשולחן אל הרצפה, אמר לי להתכופף ולהשען על הקיר ואז חדר אליי מאחור, הרגשתי את החדירה הזאת ממש חזק וכל הגוף שלי רעד, חלפו 3 דקות והגעתי לאורגזמה אדירה ויצאו לי גניחות חזקות אבל דניאל היה עסוק מכדי לסתום לי שוב את הפה הוא היה מרוכז בזיון עד שהוא את הזין והשפיך לי על הגב.
ניגבתי את זה עם נייר טואלט שהיה שם, התיישבנו כמה דקות להסדיר נשימה ושנינו פשוט היינו בהיי מטורף, סקס כזה מוצלח בחלומות שלי לא דמיינתי שיקרה לי, ובמיוחד שזה סקס בבית הספר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה